Thursday, December 6, 2012

[AWAS]. PUMG..Pastikan Anda Tidak Terbeli Ebook Ini

Thursday, December 6, 2012
       Pernahkah anda mendapat email atau terjumpa laman web yang menjual Ebook bertajuk [Pakej Usahawan Makan Gaji (PUMG)] di internet ?

Ebook ini menurut penulisnya mampu menjadikan anda kaya - raya dengan pendapatan 4 - 5 angka sebulan sambil bekerja secara part-time. Percayakah anda dengan isi kandungan Ebook itu ?? Bagi yang masih bernasib baik dan belum membeli Ebook ini, saya akan huraikan sebab-sebab anda tidak perlu membelinya.

Berikut ialah screenshot Ebook tersebut yang diambil dari laman web tersebut.



Nasihat saya ialah, JANGAN BELI EBOOK INI jika anda masih seronok dan masih mahu mengekalkan keadaan seperti berikut :


  • Merupakan seorang pekerja kerajaan atau pekerja swasta yang masih berkerja makan gaji sepenuh masa tanpa perlu pendapatan tambahan.
  • Sudah berbulan-bulan cuba menjana pendapatan melalui internet tetapi cukup dengan keuntungan bulanan < RM100 .
  • Perlu mengikat perut untuk menjimat wang gaji kerana takut tak cukup untuk menampung keperluan anda sehingga hujung bulan sebelum masuk gaji.
  • Perlu melihat menu makanan terlebih dahulu untuk melihat harga makanan sebelum makan di sesuatu restoran atau kedai makan kerana takut terlebih bajet makan luar.
  • Memiliki jumlah hutang "bertimbun" dan anda tidak tahu bagaimana untuk keluar daripada masalah hutang tersebut?
  • Selalu memberikan alasan "takde duit" apabila isteri atau suami dan anak-anak anda mengajak keluar untuk berhibur atau untuk membeli sesuatu barang.
  • Lain-lain..

Penulis Ebook ini sungguh kejam kerana mahu memaksa orang lain untuk menghijrahkan diri mereka dari keadaan-keadaan di atas . Kerana itu saya syorkan anda supaya  JANGAN BELI EBOOK INI .

Bagi yang kurang percaya dan masih mahu membaca ayat-ayat power dari penulis Ebook ini untuk memujuk anda membeli Ebooknya, sila ke laman web berikut. Klik Sini




0 comments:

Post a Comment